Gemlik dusman işgalinden kurtuluşunu buruk kutladı

Gemlik dusman işgalinden kurtuluşunu buruk kutladı

Tarih 11 Eylül 2025, 20:50 Editör

Gemlik Belediyesi, ilçenin düşman işgalinden kurtuluşunu büyük bir coşkuyla kutladı yazmayı çok isterdik. Ancak belediyenin günlerdir yaptığı anonslar karşılıksız kaldı.

GEMLİK DE BURUK KUTLAMA Gemlik de gunlerdir yapılan anonslar ve reklamlar karşılıksız kalırken alana yaklaşık bin kişi toplandı. Sahneye çıkan Gemlikli sanatçı Mehmet Çevik bile ilk şarkısı sonrasında "Gemlik beni böyle mi karşıladı" diyerek sahnesine devam etti. Gemlik Belediyesinin günlerdir yaptığı anonslar, tanıtım reklamları çok üzücü ki vatandaş tarafından karşılıksız kaldı.

Bu haber 682 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

HABERLER

Yalova Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu

Yalova Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni’ni büyük bir gurur, heyecan ve coşkuyla gerçekleştirdi. Geleceğe emin adım...

Başarılı oyuncu ECE İRTEM aramızdan ayrıldı

Başarılı oyuncu ECE İRTEM aramızdan ayrıldı Anasanat dalı bölümünü dereceyle bitiren güzel ve başarılı oyuncu Ece İrtem, 35 yaşında evinde geçirdiği rahatsızlı...

YALOVA MAGAZİN / Vedat YILMAZ (kurucusu)