Film Festivali açılışını Türkan Şoray yaptı

Film Festivali açılışını Türkan Şoray yaptı

Tarih 27 Temmuz 2022, 01:06 Editör

Gemlik Film Festivali’nin açılışını, Belediye Başkanı Mehmet Uğur Sertaslan, Türk Sineması’nın “Sultan”ı Türkan Şoray ile birlikte gerçekleştirdi.

Eşref Kolçak anısına düzenlenen Gemlik Film Festivali’nin açılışını, Belediye Başkanı Mehmet Uğur Sertaslan, Türk Sineması’nın “Sultan”ı Türkan Şoray ile birlikte gerçekleştirdi. İskele Meydanı’nda; ‘’Selvi Boylum Al Yazmalım’’ filminin gösteriminin ardından Gülay Afşar moderatörlüğünde gerçekleştirilen söyleşi için sahneye çıkan Türkan Şoray, Gemlik’te binlerce kişi tarafından ayakta alkışlandı. Gördüğü büyük sevgi karşısında gözyaşlarına hakim olamayan Şoray ‘’Sizinle olmak dünyanın en güzel duygusu. Sizlerin sevgisi ve ilgisi o kadar değerli ki… Bu sevgi beni hayata bağlayan en güzel ve en önemli güç. Duygularımı ifade edemiyorum.’’ dedi. Şoray, Eşref Kolçak anısına düzenlenen Gemlik Film Festivali için emek veren herkese teşekkür ederek ‘’Eşref Kolçak, Türk Sineması için çok değerli bir isimdi. Eminim bizi görüyor ve hissediyordur. Onun adına böyle bir festival düşünülmesi çok güzel ve ne mutlu ki unutulmuyor. Sevgili halkımız sanatçıya her zaman çok değer veriyor ve çok vefalı. Sevgi öyle güzel bir şey ki ve siz bizleri öyle seviyorsunuz ki benden mutlusu yok. Umarım uzun seneler boyunca devam eder bu festival.’’ dedi.

Bu haber 1409 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

HABERLER

Armutlu ilçemizde kadınlara özel plaj

Armutlu ilçemizde kadınlara özel plaj Yalova'nın Armutlu ilçesinde yerel yönetim tarafından hazırlanan kadınlara özel plaj hizmete girdi. Giriş ücret...

Yalova Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu

Yalova Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni’ni büyük bir gurur, heyecan ve coşkuyla gerçekleştirdi. Geleceğe emin adım...

YALOVA MAGAZİN / Vedat YILMAZ (kurucusu)